Slide Background
Welkom bij
Ten Kate Auto's

Onderhoud & APK

Vakkundig en betrouwbaar, zodat u zorgeloos de weg op kunt.

Showroomglans

Professionele reiniging en polijsten voor een auto die straalt.

Financiering mogelijk

Eenvoudig financieren in samenwerking met KAB Financiële Diensten.

Waar wij voor staan

Bij Ten Kate Auto's draait het om eerlijke service en vakmanschap. Al ruim 20 jaar gespecialiseerd in de in- en verkoop van occasions van diverse merken — zonder verborgen kosten en met garantie in overleg, zodat u altijd weet waar u aan toe bent.


DE JUISTE KEUZE

Ontdek ons aanbod betrouwbare occasions van diverse merken. Financiering mogelijk via KAB Financiële Diensten, zonder afleveringskosten.

TOT UW DIENST

Onderhoud, APK en professionele reiniging — neem contact op voor een afspraak, wij zorgen dat de koffie klaarstaat.

KOMT GOED

Ons vriendelijke en vakkundige team staat voor u klaar met advies en garantie in overleg, zodat u zorgeloos rijdt.

Wat onze klanten zeggen

In een hechte gemeenschap als Almelo is een goede reputatie alles. Wij houden niet van mooie praatjes, maar geloven simpelweg in ‘afspraak is afspraak’. We zijn er trots op dat we voor zoveel mensen in de regio Twente het vaste, vertrouwde adres voor hun auto zijn. Lees hieronder hoe onze klanten onze nuchtere service en transparante werkwijze als prettig en vakkundig ervaren.

3.8
Gebaseerd op 29 beoordelingen
powered by Google
Ingo Scholtens profielfoto
Ingo Scholtens
3 maanden geleden
Onlangs een BMW X3 aangekocht bij Autobedrijf ten Kate, waar de service van top tot teen geregeld was. Bij ophalen was de auto mooi gewassen en gereinigd, klein incident gehad waarbij de verkopende partij niet de schuldige van is. Dit is per direct opgelost door Henk.

Al met al zeer tevreden en zeker een aanrader voor anderen!
- Vriendelijk.
- Meedenkend.
- Oplossingsgericht.
- Duidelijke afspraken.
- Uitstekende prijs / kwaliteit verhouding.
Leonie Scherer profielfoto
Leonie Scherer
3 jaar geleden
Het personeel is erg onvriendelijk!

Pas op dat ze je niet oplichten... De foto's geven geen realistisch beeld!
Soraya Kabel profielfoto
Soraya Kabel
3 jaar geleden
Een Opel Tigra gekocht,
Vriendelijk geholpen.
Echter bleek de auto niet helemaal goed, netjes bij ons opgehaald, nagekeken en gemaakt.
2e keer weer niet goed, auto weer opgehaald en netjes samen opgelost.

Ik kan zeggen, je kunt hier met een gerust hart een auto kopen, ik heb gewoon pech gehad. Henk heeft de Tigra ook op goed vertrouwen ingeruild en aan mij verkocht. Hij baalde hier zelf ook van.
Dit kan gebeuren, leuk is anders, maar gevalletje dikke pech...

Maar alles valt te overleggen en op te lossen, dus als je een auto bij Henk koopt, weet je zeker dat je nadien goede service hebt.
Sander Vc profielfoto
Sander Vc
7 jaar geleden
Prima verkoper, net bedrag teruggekregen voor mijn Opel.

Ook alles netjes gemaakt zoals bij verkoop aangegeven.

Ook toen er een storing was kon ik gewoon langskomen en is het netjes opgelost ondanks geen garanties.

Ik zou er zo weer een auto kopen.
martin weelink profielfoto
martin weelink
8 jaar geleden
Bij deze man hebben we uiteindelijk onze cabrio gevonden die we zochten.
Vanaf het eerste bezoek hebben we goede afspraken kunnen maken over het verloop van de aankoop.
We kregen duidelijke informatie over de historie van de auto.
Klein ruis was de manier van afleveren maar ok dat is netjes opgelost...
Een klein bedrijf maar zeer duidelijk en vriendelijk.....
Raymond van Santen profielfoto
Raymond van Santen
9 jaar geleden
In 2013 een Opel meriva gekocht bij deze autohandelaar. Auto was 9 jaar oud en er stond iets meer dan 100.000km op de klok. Sinds de tijd dat we deze auto hebben, niets dan ellende. Een nieuwe versnellingsbak €1600,- een 2e hands moterblok € 3500,- nieuwe kleppen € 2500,- en nog vele andere dure reparaties. In totaal hadden we een nieuwe auto kunnen kopen. Maar ja als je al flinke kosten hebt gehad doe je deze niet weg, omdat dit zonde is van het geld wat er geïnvesteerd is om deze auto te laten rijden. Zit op dit moment weer te wachten in België op de ANWB, omdat er weer iets loos is met de electriciteit van de versnellingsbak.
In de 4 jaar dat we deze auto hebben is de 5e keer de anwb geweest om te helpen met pech. Hij is 4 keer weg getakeld. Mocht u besluiten om bij deze meneer een auto te kopen, laat deze eerst grondig keuren door de ANWB.

Wij helpen u graag verder.

Of u nu op zoek bent naar uw volgende occasion, advies wilt over financiering, of een onderhoudsbeurt wilt inplannen — neem contact met ons op. Wij staan voor u klaar!